Тривалі виділення після МА, що робити?

Главная / Все статьи / Тривалі виділення після МА, що робити?
Медикаментозный аборт форумРубрика: ВопросыТривалі виділення після МА, що робити?
0 +1 -1
Анна спросил(а) 1 месяц назад

Добрий вечір, медикаментозний аборт, термін 6 тижнів. Лікар 5.03.2021 після огляду і УЗД дала випити одну таблетку, 7.03.2021 сказала ще розсмоктати раненько 2 таблетки, і дві поставити вагінально, через годинки пів почалися сильні болі, які з кожним разом посилювалися, так як я народжувала, то було схоже до схваток, болі були такі сильні, що почалася рвота і діарея. Почалися кров’яні виділення, терпіла годин 4, потім вже не могла терпіти, і дали укол кетанов, ще годинку болів і почало проходити, виділення йшли але невеличкі, 14.03. віділення невеличкі темно-червоного кольору із неприємним запахом, 16.03 займалися статевим акт і на другий день почалися великі виділення, згустки крові так вже чотири дні і все без змін, виділення йдуть у великій кількості, нічого не болить, неприємний запах пропав, на огляд до гінеколога через 2 дні.

1 ответ
0 +1 -1
MedAbortHelp Админ. ответил 1 месяц назад

Добрый вечер. Если выделения идут очень сильно и не уменьшаются, Вам нужно срочно позвонить гинекологу, который проводит МА, она скажет что нужно сделать, мы не имеем права назначать лечение без личного наблюдения.