Запись на прием
Після медикаментозного аборта довго іде кров
Задать вопросРубрика: ВопросыПісля медикаментозного аборта довго іде кров
0 +1 -1
Оля спросил(а) 2 месяца назад

16 листопада був аборт МА, 24 листопада перестали іти виділення. А 30-го знову почали іти (як місячні). Раніше місячні починались з 27-30 числа. Можуть це бути місячні? Температури немає, УЗД показало 29 числа все чисто. Нічого не болить ( трішки-трішки тягне як на місячні).

1 ответ
0 +1 -1
Олег Животок Админ. ответил 2 месяца назад

Доброго дня. Якщо контрольне УЗД показало — все чисто, скоріше всього у вас був половий контакт або фізичне чи емоційне навантаження — все це могло спровокувати ці виділення, це не можуть бути місячні. Слідуючі місячні слід чекати приблизно через строк, рівний вашому менструальному циклу (можливо плюс до 10 днів), починаєте рахувати від прийому міфепристону. Також не забувайте про те, що у вас повинні бути захищені полові контакти, інакше нова вагітність може з’явитися знову.